Werkwijze

Stap 1: Oriëntatie – Vrijblijvende afspraak

Onder het genot van een kopje koffie bespreken we uw mogelijkheden en bieden we informatie en een eerste advies op basis van uw specifieke zakelijke situatie.

Stap 2: Inventariseren – Persoonlijk advies 

Indien u op basis van het oriëntatiegesprek gebruik wenst te maken van onze dienstverlening, zullen wij dieper op uw zakelijke of persoonlijke situatie ingaan tijdens een vervolggesprek.

Stap 3: Toepassen – Uitzoeken van verzekeringsoplossingen

Op basis van ons advies, gaan we op zoek naar passende verzekeringsmaatschappijen en zullen we een vergelijking maken van de offertes en polisvoorwaarden.

Zo zult u nooit voor verrassingen komen te staan.

Stap 4: Bemiddeling – Definitieve samenstelling verzekeringspakketten

Vervolgens bemiddelen we met de diverse verzekeringsmaatschappijen om uw op maat gemaakte verzekeringspakket zo voordelig mogelijk samen te stellen.

Stap 5: Aanpassen en onderhouden – Bij schade of andere verzekeringszaken

Als u via ons uw verzekeringspakket heeft afgesloten, kunt u altijd via ons schade melden of andere verzekeringsvragen bespreken.

Via ons digitale dossiersysteem kunnen wij altijd meteen bij uw gegevens en kunnen wij zeer snel uw schademelding in gang zetten.

Zo kunnen wij onze klanten zoveel mogelijk ontlasten van de administratieve rompslomp die vaak gepaard gaat met schademeldingen of andere verzekeringszaken.